...

Εσύ πότε θα ζήσεις πιο extreme;

Ο Φίλιππος, ιδρυτής του ExploroLoco, αγαπάει τον εναλλακτικό τουρισμό, να εξερευνεί την φύση και τα extreme sports.  Έχει αποφασίσει πως δεν θέλει μια μέρα να ανακαλύψει πως έζησε βαρετά και μας καλεί όλους να ζήσουμε την ζωή στο έπακρο.

Πως άρχισες να ασχολείσαι με αυτές τις «extreme» δραστηριότητες;

Κάποια στιγμή ένας παλιός συμμαθητής και φίλος μου πρότεινε να δοκιμάσω ένα καινούριο σπορ, το canyoning (κατάβαση φαραγγιού).  Εγώ μέχρι τότε δεν είχα ασχοληθεί με όλα αυτά, αλλά μου κίνησε την περιέργεια και το κάναμε και περάσαμε πολύ ωραία. Και συνειδητοποίησα πόσο μου άρεσαν αυτές οι δραστηριότητες και θα ήθελα να τις κάνω πιο συχνά με τους φίλους μου. Έτσι άρχισα να διοργανώνω εξορμήσεις και εκδρομές τα σαββατοκύριακα, οικονομικά και παρεΐστικα. Μέχρι στιγμής είμαστε μια μεγάλη παρέα, που όποτε μπορεί ο καθένας ακολουθεί και κάνουμε διάφορα πράγματα μαζί.

Και έτσι ξεκίνησες το site;

Το site το έκανα για να έχουμε κάτι πιο οργανωμένο ουσιαστικά και να μην είμαστε στο προφορικό, ώστε να μπορούν οι φίλοι να έρχονται στα καλέσματά μου.

Ο ExploroLoco είσαι εσύ;

Το ExploroLoco είναι η ομπρελά που έχω δημιουργήσει και κάτω από αυτήν την ομπρελά είμαστε όλοι μας που κουβαλάμε μία τρέλα για να κάνουμε νέα πράγματα.

Γιατί ExploroLoco;

Γιατί είμαστε τρελοί για δέσιμο και θέλουμε αυτό να το δείξουμε και σε αυτούς που θα ακολουθήσουν μετέπειτα.

Τις εκδρομές τις καθορίζεις εσύ μόνο;

Εγώ τα κανονίζω άλλα πάντα αφουγκράζομαι και ρωτάω και τα παιδιά για το τι προτιμούν και ποιο σαββατοκύριακο βολεύει και γίνεται ένας συνδυασμός. Στο κάτω – κάτω δεν θέλω να πάω μόνος μου. (γέλια) Βέβαια δέχομαι και ιδέες από φίλους μου.

Τι είδους εκδρομές/events έχει διοργανώσει το ExploroLoco;

Είχαμε κάνει ανάβαση στον Όλυμπο, διήμερα κατάβασης φαραγγιού μία φορά κοντά στον Βόλο και άλλη μία κάτω από την Λαμία. Ένα διήμερο rafting στην Ναύπακτο που είχαμε μείνει σε ένα πολύ ωραίο κατάλυμα πάνω στον ποταμό και κάναμε και rafting. Ένα σαββατοκύριακο ελεύθερο camping στο Αγκίστρι, το οποίο ήταν πιο πολύ εκδρομή. Άλλα που κάναμε.. πήραμε μέρος στο Legion Run, κάναμε skydiving, paragliding, μαζευτήκαμε για paintball, κάναμε ιππασία στο νερό. Ίσως να ξεχνάω και κάποια.

Θεωρείς ότι το ExploroLoco απευθύνεται μόνο σε φίλους του action και του εναλλακτικού τουρισμού, ή σε ένα μεγαλύτερο κοινό; Γιατί υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που μπορεί να μην έχουν δοκιμάσει κάποια πράγματα.

Κοίτα, δεν διοργανώνω extreme sports μόνο. Απλά κάνω πρωτότυπες προτάσεις εναλλακτικού τουρισμού, από μια πεζοπορία σε ελεύθερη πτώση. Οι πιο πολλές προτάσεις είναι για όλους. Για όποιον θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό από το να κάθεται τα σαββατοκύριακα του στην Αθήνα, με ποτά, καφέδες και τηλεόραση.

Εγώ πάντως έτσι περνούσα τα σαββατοκύριακα μου πρώτου αρχίσεις εσύ τις εξορμήσεις.

Όπως και οι περισσότεροι από αυτά που ακούω από τις παρέες μου. Ότι δηλαδή στην Αθήνα τι θα κάνεις; Θα πας για ποτό, για καφέ, cinema και τα λοιπά. Ωραία όλα αυτά, αλλά εγώ προσωπικά τα έχω βαρεθεί εδώ και πολύ καιρό. Γι αυτό έφτασα τώρα στα 30 μου, να έχω αναθεωρήσει λίγο τα πράγματα και να θέλω να ζήσω λίγο την ζωή μου. Να μπορώ να πω στα 80 μου ότι έχω κάνει και δέκα πράγματα διαφορετικά. Δεν θέλω να πω ότι έζησα μια ανιαρή ζωή.

2013

Άρα θεωρείς ότι όλοι μπορούμε να ακολουθήσουμε σε αυτά τα events;

Ναι. Το moto μου είναι ότι η άγνοια είναι ο μεγαλύτερος φόβος. Δεν μπορείς να φοβάσαι κάτι χωρίς να το έχεις βιώσει. Έτσι ξεκίνησα να κάνω πράγματα και ξέρεις τα περισσότερα πράγματα που έχω κάνει, τα έκανα επειδή είχα κάποιο φόβο. Τον βίωσα και τον ξεπέρασα. Όταν κάναμε ελεύθερη πτώση, ήξερα ότι ήταν ένα σπορ για γερά νεύρα. Είχα αγχωθεί, αλλά όταν έγινε αυτό το πράγμα, βιώνεις κάτι πολύ διαφορετικό, σου φεύγουν όλες οι έννοιες. Και είπα ότι αυτό το πράγμα θα το ξανάκανα γιατί είναι εμπειρία ζωής.

Πιστεύω ότι πολλές από τις δραστηριότητες που διοργανώνεις είναι εμπειρίες ζωής. Γιατί είναι διαφορετικό να πας διακοπές με τους φίλους σου κάπου και διαφορετικό να πεις ότι πήγες για να κάνεις κάτι.

Κι εγώ κάπως έτσι το βλέπω και θέλω να μεταφέρω στα άτομα που ακολουθούν ότι η φύση και η ζωή έχει πολλά να σου προσφέρει, απλά μερικές φορές δεν καθόμαστε να ασχοληθούμε λίγο περαιτέρω. Ζούμε σε μία από τις ωραιότερες χώρες και μια χώρα που μπορεί να σου προσφέρει πολλά πράγματα σε αυτόν τον τομέα, όποτε λιγάκι να ψαχτείς, βρίσκεις ενδιαφέροντα πράγματα να κάνεις.

Ποια ήταν η καλύτερη εκδρομή μέχρι τώρα;

Η καλύτερη ήταν το διήμερο που κάναμε ανάβαση στον Όλυμπο. Μαζευτήκαμε μια παρέα από Αθήνα, είχες έρθει και εσύ – παρεΐστικη φάση – και ξεκινήσαμε από τα χαμηλά του βουνού και κάναμε ορειβασία, με τις όποιες δυσκολίες και ανεβήκαμε το βουνό, διανυκτερεύσαμε σε ένα καταφύγιο, που και αυτό από μόνο του ήταν μια εμπειρία.

Το ExploroLoco είναι μια παρέα που μεγαλώνει και προστίθονται συνεχώς φίλοι, εσύ μέχρι που φαντάζεσαι να φτάσει αυτό το πράγμα;

Η αρχική μου σκέψη όταν ξεκίνησα την σελίδα ήταν ναι μεν να συγκεντρώσω τις παρέες μου, αλλά να πάει και λίγο πιο πέρα και να έρθουν και άλλοι που δεν τους ξέρω και να προστεθούν στην παρέα και να τους συνεπάρει και εκείνους ο εναλλακτικός τουρισμός. Στο μέλλον θα ήθελα αν μπορέσω να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό, γιατί τώρα γίνεται ερασιτεχνικά.

Πιστεύεις ότι υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται να κάνει τέτοιες διακοπές και δεν ξέρει πως ή δεν έχει παρέα να ακολουθήσει;

Σίγουρα υπάρχει και αυτό. Εγώ προσπαθώ να γνωρίσω στον κόσμο και άλλες επιλογές, ότι μπορείς να κάνεις το διαφορετικό, και να πεις ότι θα περάσω ένα διαφορετικό σαββατοκύριακο, θα γνωρίσω νέο κόσμο και αντί να κάτσω μπροστά από το χαζοκούτι, θα γνωρίσω την φύση και θα κάνω ένα νέο σπορ.

Πόσο ακριβές είναι αυτού του είδους οι διακοπές;

Αρκετά πιο φθηνές από ότι φαντάζεται ο κόσμος. Για παράδειγμα η ανάβαση στον Όλυμπο μας κόστισε 60 ευρώ και 10 η διαμονή μας στο καταφύγιο. Το canyoning που θα ξαναπάμε την άλλη εβδομάδα, έρχεται στα 40 ευρώ η δραστηριότητα, που περιλαμβάνει και τον εξοπλισμό και 20 ευρώ το άτομο η διαμονή με πρωινό. Γενικά ψάχνω πάντα να είναι χαμηλές οι τιμές για να μπορούν οι πιο πολλοί να ακολουθήσουν.

Ποιο είναι το dream holiday του ExploroLoco;

Σίγουρα εξωτερικό, και μάλιστα εκτός Ευρώπης. Θα ήθελα πάρα πολύ, κάποια στιγμή να κάνουμε σαφάρι παραδείγματος χάρη. Αλλά και κάποιες άλλες δραστηριότητες που δεν μπορούμε να κάνουμε στην Ελλάδα.

Ποιοι είναι οι προορισμοί για το άμεσο μέλλον;

Είναι το Άμστερνταμ, που θα είναι ένα ταξίδι στο οποίο κάποιοι θα κάνουμε και rappel (κατάβαση ουρανοξύστη δεμένοι με σκοινιά). Όπως είπα και πριν, θα πάμε για canyoning σε λίγες μέρες, κοντά στην Λαμία. Επίσης η εξερεύνηση με σκάφος σε κάποιες παραθαλάσσιες σπηλιές κοντά στο Πήλιο, όπου θα μπούμε μέσα στις σπηλιές και θα εξερευνήσουμε τον βυθό. Αυτά είναι τα άμεσα δηλωμένα, αλλά έχω υποσχεθεί και άλλες πολλές εκπλήξεις μέχρι το τέλος του χρόνου.

Για να μάθετε περισσότερα για τις δραστηριότητες του ExploroLoco επισκεφτείτε την σελίδα http://www.facebook.com/ExploroLoco-929345917110436/timeline/